divendres, 17 de gener del 2014

Pim Pam Plats

On està? Al born.Carrer del rec, 8. Tenen un altre local a la cantonada, el Pim Pam Burguer.

Horaris: De dilluns a diumenge de 13 a 00.00h

Preus
Pim pam completa: 6, 50 €
Pim pam completa especial: 7,20 €
Pim pam vegetal: 5 €
Extres (formatge, etc): + 0'50 €

Take away o per menjar allà

http://www.pimpamplats.com/






Jo ja hi havia anat unes quantes vegades a dinar, amb els de teatre, amb el meu germà un parell de diumenges, amb els pares quan van venir a visitar-nos, etc. Fan uns menús (beguda a part) d'entre 6 i cosa i 9 euros. Els plats sempre m'havien encantat, tot i que només havia demanat pasta i amanides (de formatge, boníssimes!). Si hi aneu demaneu una pasta que duu pera, jo no em vaig atrevir i des que la vaig provar d'un amic encara em sap greu..! ;)

El passat dijous vam anar-hi a provar les hamburgueses, que ja tocava. Les fan tant al Pim Pam Plats com al Pim Pam Burguer. Consistents, gustoses, amb el pa perfecte. Tot i que només vam demanar hamburgueses també vam provar les patates fregides, els d'abans se les havien deixat senceres i nosaltres no tenim vergonya de res... Bé, què dir de les patates?? I no és perquè fossin gratis eh, que sembla que així les coses tenen més bon gust. Eren espectaculars! Les millors patates fregides de Barcelona!! Estaven pelades i tallades a mà i, certament, es notava. Això sí, al preu també, perquè després vam veure que costaven 5 €!! Si teniu gana, val la pena, de veritat, ara si no.. alerta perquè les hamburgueses atipen moltíssim –els del costat també es van deixar les patates.


Com (casi) sempre, en vam fer una de carn i una de vegetal per mi. Una recomanació... heu d'estar segurs del què demaneu. Vaig anar a encarregar els plats jo i la cambrera em va preguntar si a la vegetal hi voliem formatge i ou i si a la Pim Pam Completa (vedella i porc) hi voliem només vedella. Innocentment vaig demanar forgmatge i només vedella... Ens van cobrar a més de l'extra de formatge una hamburguesa que portava un altre nom (pim pam completa especial) i era només de vedella. En fi.. els preus no estaven malament de totes formes, però em vaig sentir una mica embaucada jaja. Aquest és l'únic punt negatiu que hi hem trobat, val la pena anar amb compte per una bona hamburguesa així que de ben segur que repetirem!





Les imatges no són pròpies






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada